דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נופש לחופו של ים כחול עמוק 

מאת    [ 03/01/2011 ]

מילים במאמר: 397   [ נצפה 1767 פעמים ]

לא נראה שיש מישהו שלא הספיק לשמוע על מלונות באילת לפחות פעם אחת. הפופולאריות וכוח המשיכה שלהם הם ללא ספק תופעה של ממש. אנחנו רגילים שיש דברים שצוברים להם מעמד וזוכים להערכה רבה אבל להגיע למצב בו בכלל לא מעלים על הדעת ללכת למקומות אחרים, זאת כבר מחמאה רצינית לכל דבר ועניין. זה נדמה שאי אפשר להגיד את המילה מלון מבלי להגיד מלונות באילת באופן מיידי ואוטומטי. הם הכיוון הטבעי כל כך כשמתכוונים למקום אליו יוצאים לחופשה. זה ממש מובן מאליו: כמו שהולכים בבוקר למקום העבודה, כך מגיעים אל מלונות באילת כשיוצאים לחופשה. נשמע כה מובן מאליו.
האם אפשר לדבר על סיבה אחת שמסבירה זאת או שיש כאן כמה סיבות? נראה שהאפשרות האחרונה היא הנכונה. לא קל לשים את האצבע על הסיבה האחת המובילה פשוט כי יש כמה וכמה סיבות שממשיכות כמו תמיד להביא תיירים אל מלונות באילת פשוט כי הם יודעים מה טוב להם. זה נכון למבקרים מהארץ וזה נכון כמובן גם לתיירים מחו"ל שעבורם מלונות באילת הם המפלט שטוף השמש ממזג אוויר קר, מעונן וגשום. כאן השמש נמצאת ובגדול וחובבי שמש זורחת ושמיים נקיים מעננים יחד עם חוף ים מיוחד מאוד יודעים שלכאן פשוט כדאי להגיע. כדי להמשיך ולהצדיק את השם הטוב שלהם מקפידים מלונות באילת להמשיך להציע לנו את השירות הטוב ביותר, הפינוקים הרבים והאיכותיים ביותר ואת המיקום הנוח ביותר בעיר הנופש שידועה בארץ אבל גם בעולם.
אבל אם נסתכל קצת מעבר נראה בעצם דבר אחד ברור. דבר זה הוא ההבנה שאם ניקח מלונות באילת ונשלב אותם עם כל מה שהסביבה שלהם מציעה, נגיע בעצם למתכון שנותן את החופשה שרבים חולמים עליה ואותה הם מדמיינים. הנוף באזור למשל הוא לא פחות מעוצר נשימה. חכו שתראו את אור השקיעה הצבוע כתום אדום פוגש את ההרים הגבוהים שיש כאן וברקע כמובן ישנו מפרץ אילת בצבע כחול עם טורקיז. כמה נופים אתם מכירים שיותר יפים מזה? בעבור האורחים שמתארחים כאן אצל מלונות באילת זהו מראה שגרתי לחלוטין. זה לבדו מושך לכאן רבים. אבל העיר גם ידועה כמוקד של מקומות בילוי, מסעדות ומקומות לאכול בהם, מקומות בהם אפשר לעשות קניות (ללא מס כזכור), שלל אפשרויות ספורט ימי או אתגרי אחר וגם טיולים בכל האזור לבד או עם הדרכה שאפשר לקבל במקום. את האזור תוכלו להכיר באמצעות אופניים או אמצעים ממונעים כמו טרקטורונים וכמובן ג'יפים וכמובן הדרך שלא נס ליחה, טיולים רגליים. עכשיו קצת יותר ברור לנו איך השם של מלונות באילת הגיע לכמעט כל בית בארץ ולבתים רבים בעולם כולו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב